خرید شماره مجازی در کدکد

جنجال استفاده از شماره های مجازی چه بود؟

اشتراک گذاری:

چندی پیش شنیدیم استفاده از شماره های مجازی خارجی در ایران خبر ساز شده بود.
اما چرا باید چنین موضوعی خبر ساز شود؟

با رشد روزافزون تکنولوژی و اینترنت تقریبا همه کار ها به نحوی با اینترنت مرتبط می شود و بیشتر مردم دنیا روزانه از سایت ها و برنامه های کاربردی موبایل و کامپیوتر استفاده می کنند.

تقریبا برای استفاده از هر شبکه اجتماعی یا ثبت نام در سایت و سرویس های اینترنتی نیاز است که حداقل شماره تلفن خود را ارائه کنیم و پیامک کد تایید دریافت کنیم اما از آنجائیکه در حال حاضر تقریبا برای استفاده از برخی سرویس های بین المللی مورد تحریم قرار داریم – امکان استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های خارجی برایمان مقدر نیست چون شماره موبایل ایران قابل ارائه نیست و کاربران مجبورند برای ثبت نام و دریافت کد تایید وریفای از شماره های مجازی استفاده کنند و کثرت استفاده از این راه حل باعث جنجال و جلب توجه شده بود.

در پاره ای از اوقات هنگامی که می خواهیم از سرویسی خارجی استفاده کنیم – در مرحله ثبت نام – در می یابیم که شماره موبایل ایرانی قابل ارائه نیست. راه حلی که متصور است خرید شماره مجازی و ارائه آن برای عبور از فرآیند ارسال کد تایید پیامکی تمامی سرویس های اینترنتی می باشد.

شماره مجازی یک شماره موبایل واقعی است مانند تمامی شماره ها که اغلب به جهت حل مشکل ثبت نام در سایت ها و اپلیکیشن های اینترنتی کاربرد دارد.

با یک مثال عینی قضیه را روشن می کنیم:


این روزها مبحث هوش مصنوعی و اخبار آن خیلی داغ شده است.
یکی از ابزارهای هوش مصنوعی ربات چت جی پی تی است که به صورت متنی با آن حرف می زنید و پاسخ خود را دریافت می کنید.
مثلا شما می خواهید از هوش مصنوعی چت جی پی تی استفاده کنید اما هنگام ثبت نام متوجه می شوید چت جی پی تی در حال حاضر به ایران سرویس نمی دهد و شماره های با پیش شماره ایران را قبول نمی کند.

یک راه حل خرید اکانت چت جی پی تی ChatGPT و راه دیگر این است خودتان با دریافت یک شماره خارجی موقت و ارزان برای سرویس OpenAI از سایت کد کد codcod.ir و ارائه آن هنگام ثبت نام در ChatGPT از مرحله تایید شماره موبایل عبور کنید.

یا موقعیتی دیگر که شاید پیش از این با آن مواجه شده باشید:


فرض بگیریم که با اشخاص یا مشتریان بین المللی سروکار دارید – حتما تابحال به این فکر افتاده اید که اگر تلگرام یا واتس اپ (یا هر پیامرسان دیگری) با شماره خارجی می داشتید – چقدر می توانستید تاثیر گذار تر باشید.
شاید در گذشته راهی وجود نداشت که در ایران باشید و این امکان فراهم باشد که بتوانید از یک شماره خارجی به صورت اینترنتی استفاده کنید.
هم اکنون راه حل آن این است که با خرید شماره مجازی تلگرام می توانید موقع ثبت نام و ایجاد اکانت جدید – شماره مجازی که خریداری کرده اید را ارائه کنید و در ادامه با مراجعه به پنل کدکد پیامک کد تایید دریافتی آن شماره را مشاهده کنید.

آیا تابحال هنگام ثبت نام در سایت و اپلیکیشن های خارجی با مشکل عدم پذیرش شماره موبایل خود روبرو شده اید؟ آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری:

منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *