آموزش ساخت اکانت چت جی پی تی ChatGPT در ایران

اشتراک گذاری:

اگر می خواهید از چت جی پی تی استفاده کنید ولی هنور اکانت ندارید – در این مقاله ۰ تا ۱۰۰ نحوه ایجاد حساب و راه اندازی ChatGPT را در ایران را با هم انجام میدیم و مراحل رو به صورت متنی – تصویری و ویدیویی با هم می بینیم.

اول از همه باید وارد سایت چت جی پی تی ChatGPT به نشانی chat.openai.com بشیم.

نکته: ChatGPT زیر مجموعه ای از OpenAI هستش.

وقتی که سایت ChatGPT رو باز کردید اگر از ایران وارد شده باشید یه همچین صفحه ای می بینید.

به خاطر اینکه چت جی پی تی هنوز به ایران سرویس نمیده و تو ایران از طرف خود چت جی بی تی مسدوده باید آی پی مون رو به یه آی پی غیر ایران عوض کنیم. وقتی که آی پی رو عوض کردیم دوباره صفحه chat.openai.com رو باز می کنیم و یه همچین صفحه ای می بینیم.

که داره می پرسه می خواید وارد شید (login) یا می خواید اکانت جدید بسازید (signup) ؟

یعنی در حال حاضر اکانت دارید یا می خواید حساب جدید باز کنید؟

خب ما باید sign up رو بزنیم تا اکانت جدید بسازیم.

بعد از اینکه دکمه ثبت نام رو زدید یه همچین صفحه ای می بینید.

که داره می گه ایمیل تون رو وارد کنید و حتما باید یه ایمیل معتبر وارد کنید چون براتون ایمیل میاد باید تاییدش کنید.

بعد دکمه continue رو بزنید که در مرحله بعد ازتون یه رمز می خواد که برای اکانت ChatGPT بزارید.

یه رمز حداقل ۸ کاراکتری متشکل از حروف و عدد و علامت برای خودتون انتخاب کنید و ادامه بدید.

بعد یه صفحه ای براتون باز میشه به این شکل که میگه ایمیل تون رو تایید کنید.

حالا وارد اکانت ایمیل تون بشید – می بینید که ایمیل براتون اومده از OpenAI. بازش کنید.

یه همچین چیزی می بینید.

باید روی verify email address کلیک کنید تا ایمیل تایید بشه و دوباره به صورت اتومات وارد ساید chatgbt میشید.

تو این مرحله ازتون می خواد که اسم و فامیل و تاریخ تولد رو وارد کنید که هرچی دلتون می خواد می تونید وارد کنید. تاریخ تولد رو ازتون می پرسه که حساب کنه شما بالاتر از سن قانونی هستید یا نه پس اگر دارید الکی پرش می کنید حواستون باشه که باید حداقل بالای ۱۸ سال باشید تا ازتون ایراد نگیره.

بعد وقتی ادامه میدید تو مرحله بعد ازتون یه شماره موبایل می خواد. متاسفانه چون در حال حاضر چت جی پی تی به ایران سرویس نمیده لذا شماره ایران هم قبول نمی کنه. البته تو لیست کشور ها و پیش شماره ها – کشور ایران – هست ولی وقتی شمارمون رو وارد می کنیم میگه که نمیشه !!!

حالا اینجا ۲ تا انتخاب داریم – راه اول اینه که از یه شخض (دوست – آشنا – فامیل) که تو خارج زندگی می کنه بخوایم شمارش رو بزنیم و کد تاییدی که براش sms میشه رو برامون بخونه و اکانت مون رو بسازیم یا خودمون بریم یه شماره مجازی موقت بگیریم و کارمون رو راه بندازیم.

پس اگر کسی رو داشتید که خارج از ایران زندگی میکنه شمارش رو بزنید و اگر نداشتید بریم با هم یه شماره مجازی بخریم.

برای خرید شماره مجازی وارد سایت کدکد (کُدکُد) به نشانی codcod.ir میشیم.

از منو گزینه خرید شماره مجازی رو میزنیم اسم چت جی پی تی رو جستجو می کنیم که این صفحه میاد.

بعد از اینکه چت جی پی تی رو انتخاب کردیم یه صفحه میاد که میگه برای اون سرویس از کدام کشور شماره مجازی می خوایم؟ کشور ها و شماره ها به ترتیب کشور اپراتور ها مرتب شده اند یعنی هرچی کیفیت اپراتور بیشتر باشه – میزان دریافت موفق پیامک اون اپراتور بیشتره.

کیفیت اپراتور یعنی چی ؟ یعنی شما یه شماره مجازی برای ربات چتجیپیتی میخرید بعد میرید از اون شماره برای دریافت پیامک تایید ثبت نام استفاده می کنید. یه خورده صبر می کنید می بینید کد تایید نمیاد. حالا به هر دلیلی ممکنه کد نیاد – وقتی که این حالت پیش اومد باید برید شماره رو کنسل کنید و شماره جدید بگیرید. وقتی که شماره کنسل میشه ما میفهمیم که شما نتونستید کد رو دریافت کنید پس از کیفیت اون اپراتوری که خرید کرده بودید کم می کنیم.

البته وقتی شماره از طرف کاربر کنسل میشه یا مدت زمان استفاده ازش تموم میشه مبلغ پرداختی بابت اون شماره به حساب کاربری بر می گرده و می تونین خرید جدید انجام بدین.

خب حالا که یه کشور و اپراتور مورد نظرتون رو انتخاب کردین سیستم به شما یه خلاصه از چیزی که قراره بخرید نشون میده که این شکلیه.

اگه درست بود رو دکمه پرداخت کلیک می کنید و به درگاه بانک هدایت میشین. وقتی از درگاه بانک برگردید و پرداخت موفقیت آمیز بوده باشه شماره ای مجازی و موقت به شما داده میشه که می تونید مشخصات اون رو توی حساب کاربری خودتون ببینید. صفحه کاربری یه چیزی شبیه عکس زیره.

همونطور که می بینید شماره ای که خریدیم توی لیست شماره های دریافتی نشون داده میشه.

خب شماره ای که خریدیم رو بدون پیش شماره کشور کپی می کنیم و به اون صفحه ای سایت چت جی پی تی که ازمون شماره می خواست بر می گردیم و پیش شماره کشور رو انتخاب می کنیم و شماره رو اونجا پیست (paste) می کنیم.

ادامه میدیم – تو مرحله بعد ChatGPT میگه که یه اس ام اس SMS کد تایید برامون پیامک کرده که باید بر گردیم به پنل کاربری سایت کدکد و توی صندوق ورودی اون شماره ای که خریدیم ببینیم کدی که OpenAI برامون فرستاده چیه. پس بر می گردیم به پنل کاربری کدکد توی صندوق ورودی رو چک می کنیم – اگه هنوز کد تایید وریفای نیومده بود یه ذره صبر می کنیم و دوباره بعد ۱۵ ۲۰ ثانیه صفحه رو رفرش می کنیم – اگه نیومده بود بازم صبر می کنیم – وقتی که کد تایید بیاد یه صفحه ای مثل صفحه زیر می بینیم که کد دریافتی رو توش نوشته.

نکته: اگر بعد از چند وقت که شماره رو توی قسمت ثبت نام چت جی پی تی وارد کردید و کدی براتون توی پنل کدکد نیومد می تونید برید توی حساب کاربری کدکد – روبروی شماره ای که خریدید یه دکمه ضربدر قرمز هست – اونو بزنید – شماره کنسل میشه و پولش بر می گرده تو حسابتون. بعد دوباره برید از قسمت خرید شماره موبایل مجازی یه شماره مجازی جدید از یه کشور یا اپراتور دیگه بخرید. همیشه سعی کنید مواردی رو انتخاب کنید که کیفیت بالایی دارند. اگر شماره های کیفیت پایین رو انتخاب کنید شاید براشون کد نیاد و هی مجبورین شماره رو کنسل کنید و شماره جدید بگیرید تا یه کدومشون کار کنه.

خب کد تایید دریافتی رو کپی کنید و توی اون صفحه ای چت جی پی تی که منتظره کد تایید رو توش بزنید وارد کنید مثل شکل زیر.

وقتی که کد رو وارد کنید و کد درست باشه – تمام – اکانت chatgpt شما ساخته میشه و به صفحه زیر هدایت میشید و می تونید از اون استفاده کنید.

خب تمامی این مراحل رو به صورت ویدیویی هم آماده کردیم که اگه ویدیویی راحت بودید می تونید ببینید.

این مراحل رو انجام بدید – اگر به مشکلی برخوردید تو کامنتا بنویسید تا کمکتون کنیم.

بگین هم از کدوم کشور و اپراتور شماره گرفتین و کیفیت شماره مجازی که گرفتید چطور بود؟

اگر هم حال و حوصله انجام دادن این همه مراحل رو نداشتید – می تونید اکانت آمادشو از لینک زیر بخرید.

-> خرید اکانت چت جی پی تی ChatGPT | حساب آماده قابل استفاده به محض دریافت پس از سفارش

اشتراک گذاری:

منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *